2010-02-12
18:55:53

En liten teaterapa till pojkvän ~

Nu har jag kommit hem från Höllviken där jag har tillbringat dagen hos pojkvännen efter hans föreställning.
Det är roligt att ha en pojkvän som är så duktig och glad för teater, men ibland måste man stå ut med mycket.
Ex är han halvnaken på scen och kysser andra tjejer. : )
Men det är bara teater och som flickvän till en teaterapa så är det något man måste kunna ta, men jag
måste erkänna att det kan svida i mellan åt.
Vad tycker ni om sånt?

Nu har jag äntligen hittat laddaren till min kamera så nu kan vi ta lite bilder, äntligen! ^^

Tack för era söta kommentarer, det är oehört roligt att få höra att folk uppskattar det man gör.
Jag ska försöka svara så fort som möjligt.

Svar på en fråga

I vilket program gör du din design?

Jag gör allt mitt arbete i Photoshop, ett program som jag verkligen rekommenderar
då det är lätt att lära. : )

Kramar
Liljan

Postat av: Sophia

Haha, kan förståå dejj : O



Måste vara jobbigt att sitta där i publiken och kolla?

2010-02-12 | 19:03:34
Postat av: Maria

hahah ah sånt får man tåla =P

2010-02-12 | 19:32:32
Postat av: Maria

Hahah ah sånt får man tåla =P

2010-02-12 | 19:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: